Noul Audi A6

Audi A6 este cea mai vanduta limzina executive din lume. Era nevoie de o schimbare pentru a-si pastra pozitia.

noul Audi A6 2012

noul Audi A6 2012

Structura caroseriei cu care este dotat noul Audi A6 este in mare parte din aluminiu. Astfel se obtine o greutate redusa si o rezistenta marita. Materialele de prima calitate asigura un interior lipsit de zgomote si de un rafinament iesit din comun. Nici o vibratie nu e permisa datorita unui sistem excelent de amortizare pe aer, controlat electronic.

Atletic si elegant, noul Audi A6 masoara 4.92 m lungime, 1.87 m latime si 1.46 m inaltime. Spatiul este „regal” si iti da senzatia ca intreaga masina este construita imprejurul pasagerilor. Consola de bord are linii maiestuoase care pun soferul si pasagerul din dreapta in centrul atentiei.

Audi investeste foarte mult in crearea de interioare unice in clasa lor. Fiecare material este ales cu aceeasi grija cu care este asezat pe structura masinii. noul Audi A6 poate fi dotat cu scaune cu masaj si un pachet de lumina ambientala care ofera mici puncte de lumina de-alungul interiorului masinii.

Mai mult, sistemul MMI de pe noul Audi A6 este de o eficienta maxima si inglobeaza acum sistemul tactil de manevrare. Printre gadeget-uri gasim un head-up display care proiecteaza pe parbriz informatii importante precum si un sistem foarte bun de climatizare. Aud a facut un parteneriat cu Google reusind sa conecteze noul A6 la internet prin intermediul functiei bluetooth a telefonului masinii. Astfel ruta oferita de navigatie este impresarata cu imagini extrase de pe Google Earth. Se poate crea si un hotspot pentru terminalele mobile din masina.  Sistemul audio Bang&Olufsen este cireasa de pe tort.

noul Audi A6 2012

noul Audi A6 2012

Sistemul de navigatie din noul Audi A6 coopereaza acum cu sistemele de asistenta a soferului si cu cele de siguranta. Astfel modulul de control al farurilor primeste informatii de la navigatie pentru a ajusta farurile in functia de inclinatiile ce urmeaza sa apara pe sosea. Cutia automata este instruita de sistemul de navigatie ca va urma o panta si selecteaza treapta cea mai potrivita pentru urcarea acelei pante. La fel lucreaza si sistemul de pilot automat precum si cel start&stop. Sistemul de siguranta activa pre-sense safety care are ca scop principal prevenirea accidentelor si reducerea daunelor in cazul in care un accident este iminent primeste, de asemenea, informatii pretioase de la sistemul de navigatie, reusind astfel sa-si faca treaba mai bine.

noul Audi A6 2012

noul Audi A6 2012

Noul Audi A6 2012 poate fi dotat cu 3 variante de cutii de viteze: o manuala in 6 trepte, o automata multitronic (cu variatie continua) si o noua cutie automata orientata spre sportivitate denumita S-TRONIC. Totate cutiile sunt ajustate astfel incat Audi A6 sa fie o masina foarte eficienta.

Tractinea integrala ela ea acasa cand vorbim de Audi. Noul A6 poate fi echipat cu quattro ce presupune un diferential imbunatatit fata de versiunea anterioara, cu o performanta mai mare datorita noii distribuirii a cuplului. Se obtine o tractiune excelenta, o stabilitate mare si un raspuns dinamic mai bun. Modele sportive de Audi A6 2012 pot ingloba un diferential sport.

noul Audi A6 2012

noul Audi A6 2012

Servodirectia este acum electromecanica. bratele acesteia sunt acum din aluminiu, marind eficienta si dand un caracter sportiv precum si un confrt excelent pentru noul Audi A6. curand va fi disponibila si directia electromecanica dinamica.

Farurile Audi-ului A6 2012 dau look distinctiv. Pozitiile de zi pe LED intaresc si mai mult aceasta impresie. Marea inovatie consta in faptul ca noul Audi A6 poate avea faruri compuse numai din LED-uri. Avantajele acestor faruri cu tehnologie LED constau in faptul ca lumina produsa de LED este foarte asemeneatoare cu cea din timpul zilei, fiind mai putin agresiva ochilor decat sursele conventionale; LED-urile au o viata mult mai lunga decat cea a becurilor de halogen sau xenon; consumul de energie este mai mic in cazul LED-urilor.

noul Audi A6 2012

noul Audi A6 2012

Motorul 2.8 FSI de pe noul Audi A6 este un V6 cu o cilindree de 2.8 litrii  ce dezvolta 204 cp si 280 nm. 0-100 km/h in 7.7 sec si o viteza maxima de 240 km/h. Consum mixt declarat de Audi: 7.4 l/ 100km, 172 g Co2/ km.

Pentru moment cel mai puternic motor pe benzina este un V6 3.0 TFSI, dotat cu compresor mecanic asezat in V-ul format de cilindrii asezati la 90 de grade. Puterea dezvoltata de noul Audi A6 3.0 TFSI este de 300 cp si 440 nm disponibili intre 2900 si 4500 rpm. Se atinge 100 km/h in doar 5.5 secunde si o viteza maxima limitata electronic la 250 km/h. Consumul mediu este de 8.2 l / 100 km si emisiile de CO2 sunt de 190 g/km.

Cel mai eficient motor cu care vine noul Audi A6 este 2.0 TDI care ofera 177 cp si un cuplu de 380 nm intre 1750 si 2500 rpm. Coroborat cu o cutie manuala in 6 trepte acest motor impinge noul Audi A6 de la 0 la 100 km/h in doar 8.7 secunde si il duce mai departe pana la o viteza de top de 228 km/h. Consumul mediu este de 4.9 l/ 100 km iar emisiile de CO2 sunt de 129 g/ Km.

noul Audi A6 2012

noul Audi A6 2012

Motorul 3.0 TDI vine in doua trepte de putere. Prima are 204 cp si 400 nm (1250-3500 rpm). Atinge suta de km/h in 7.2 secunde si o viteza maxima de 240 km/h. Consumul mediu este de 5.2 l/ 100km iar emisiile de CO2: 137 g/ km.

A doua treapta de putere a motorului de 3 litrii TDI se situeaza la 245 de cp si 500 nm suficienti cat sa impinga „cu bestialitate” noul Audi A6 de la o la 100 km/h in doar 6.1 secunde si sa-l duca mai departe pana la viteza maxima „guvernata” electronic de 250 km/h. toate acestea sunt disponibile cun consum mediu relativ mic: 6 litrii de diesel. Emisii CO2: 158 g/ km.

Etichete: , , ,

3 răspunsuri to “Noul Audi A6”

  1. tigari electronice ego ieftine Says:

    Cata eleganta si ce linii extraordinare!

  2. pardoseli epoxidice ieftin Says:

    Imi place foarte mult interiorul, iar audi a pus dintotdeauna accent pe interior, dar dezavantajul locului din mijloc, spate, nu e foarte comfortabil…

  3. piese de schimb bmw Says:

    Se vede foarte tare si interiorul si exteriorul!

Lasă un comentariu